13/6/2019

El dimecres passat els alumnes de 5è i 3r de primària (tutors i tutoritzats) ens vam trobar per realitzar la cloenda del projecte NES. Vam compartir una estona plegats, fent diversos jocs de cooperació i per acabar la jornada ens vam entregar les cartes que havíem pre...

12/6/2019

Després d’un intens curs i havent acabat la tercera avaluació, els alumnes de 1r i 2n d’ESO passen el dia a Port Aventura. Gaudeixen d’un dia d’esbarjo per agafar forces per encarar la recta final del curs.

11/6/2019

El passat dijous la Marina, la seva mare i amb companys dels xiquets del Serrallo, ens van explicar aspectes importants sobre el món casteller. Finalment vam realitzar la part pràctica del taller i ens ho vam passar d’allò més bé! Moltes gràcies!

10/6/2019

Els alumnes de 3rB aprofiten el cap de setmana per passejar i agafar elements de la natura per fer manualitats!

Avui les classes guanyadores de l'aula neta hem realitzat la sortida a la platja del Miracle i hem passat el matí compartint jocs.

Ens ho hem passat d'allò més bé!

10/6/2019

Divendres el pare del Mateo de primer va vindre a la classe per explicar la història dels mitjans de transport. Vam estar molt atents perquè va ser molt interessant. Moltes gràcies Roberto!

7/6/2019

Ahir vam visitar el monestir de Poblet i vam fer activitats de descoberta. A la tarda vam fer tir amb arc i baixada amb tirolina al mig del bosc. Després de berenar, vam continuar les dinàmiques per preparar la nit. I vam acabar el dia ben mudats per un sopar de gala d...

6/6/2019

Els alumnes de 4t estem gaudint de valent! El primer dia hem fet activitats de descoberta i assalt al monestir. Moltes dinàmiques, cançons,jocs i després del joc de nit hem pogut observar amb molta calma un cel ben estrellat!

Ahir al matí va ser l'últim de les colònies, van estar fent activitats a la platja, i a la casa de colònies.
Han sigut tres dies de convivències, diversió i aprenentatge; on han gaudit moltíssim.