top of page

EL GRAN REPTE DE LES 3R

  • 9 abr 2019
  • 1 min de lectura

El dilluns els alumnes de 3r van realitzar un taller basat en les accions de les 3 erres: reduir, reciclar i reutilitzar. Accions en les quals ens hem de conscienciar moltíssim, ja que el nostre planeta i la humanitat ho necessita!


Comentarios


bottom of page