SORTIDA DE 1r D'ESO A BARCELONAEl Carme Tarragona19 dic 20181 min de lecturaAvui hem visitat la pista de gel del FCB i el Cosmocaixa. Ens ho hem passat molt bé. IMG_20181219_115841IMG_20181219_153310IMG_20181219_104443IMG_20181219_105630
Comentarios